twitter
rss

 

Η «ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ»  δημιουργήθηκε το 1994 με σκοπό να προσφέρει γνώσεις, ιδέες πρακτικά εφαρμόσιμες και ερεθίσματα που ενεργοποιούν τη δημιουργική φαντασία των εκπαιδευτικών που εργάζονται κοντά στα  παιδιά της προσχολικής ηλικίας.

 

  • Συνισταμένη των προσπαθειών της «Πλαστελίνης» είναι η διαρκής ποιοτική επιμόρφωση των παιδαγωγών. Τα θέματα των σεμιναρίων περιλαμβάνουν παράλληλα θεωρητική και βιωματική προσέγγιση.
  • Κάθε ετήσιος σεμιναριακός κύκλος  λειτουργεί με αυτόνομες θεματικές ενότητες, αλλά  όλα τα θέματα μαζί αποτελούν μια αλυσίδα  γνώσης. Γνώσης της οργάνωσης και εξέλιξης του χώρου προσχολικής αγωγής και ευρύτερα του παιδαγωγικού έργου.

ΚΑΠΟΙΑ  ΑΠΟ  ΤΑ  ΘΕΜΑΤΑ  ΤΩΝ   ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ  ΤΗΣ «ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗΣ» ΕΙΝΑΙ:

  •  <<Η  ΟΜΑΛΗ  ΕΝΤΑΞΗ  ΤΩΝ  ΠΑΙΔΙΩΝ  ΣΤΟ  ΣΧΟΛΙΚΟ  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ>>
  •  <<Η  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ  ΓΟΝΕΩΝ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ>>
  •  <<ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ  ΑΞΟΝΕΣ >>
  •  <<Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ & ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ>>
  •  <<Η  ΕΞΕΛΙΞΗ  ΤΩΝ  ΠΑΙΔΙΩΝ>>
  • <<ΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ>>
  •  <<Η  ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ  ΧΩΡΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ >>
  •  <<Η  ΟΡΓΑΝΩΣΗ  ΤΜΗΜΑΤΩΝ>>
  • κ.α.

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε: εκπαιδευτικούς, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, φοιτητές παιδαγωγικών σπουδών, ιδιοκτήτες χώρων προσχολικής αγωγής, εμψυχωτές, κ.ά.

 

Στόχος  των σεμιναρίων  είναι:

  •  Να  δοθούν προτάσεις –εφόδια για την εργασία  σας
  •  Να βρείτε πρακτικές και πρωτότυπες λύσεις
  •  Να προλάβετε  τις εξελίξεις των εκπαιδευτικών δεδομένων
  •  Να μετατρέψετε τη δημιουργική  σας σκέψη σε  δράση
  •  Να ενισχύσετε την επαγγελματική σας ταυτότητα.

 

Παρέχεται:

Βεβαίωση  συμμετοχής, υλικό σημειώσεων και προτεινόμενη βιβλιογραφία